Miesięczne archiwum: Luty 2015

3785-2204-ico-wu.jpg

Poprzez żołądek do… łóżka?

Przez żołądek do… łóżka? Jedzenie ma znaczący wpływ na nasze zdolności seksualne. Od wielu lat panuje fascynacja produktami, które mogą zwiększyć nasze odczucia i możliwości podczas seksu. Nic dziwnego – sfera seksualna to jedna z kluczowych części ludzkiego życia. I choć na niektóre wiadomości trzeba spojrzeć z dystansem, wpływ jedzenia na życie seksualne to nie mit.
Tak samo, jak mnóstwo innych atrybutów stylu życia, to, co spożywasz, ma duży wpływ na jakość twojego pożycia. Od wieków, jak świat długi i szeroki, ludzkość starała się wzbogacić albo ulepszyć swoje możliwości seksualne przez zastosowanie najróżniejszych zabiegów. Ich bogactwo oraz rozmaitość są tak duże, iż w zasadzie można powiedzieć – co kraj to obyczaj, co krok to inny afrodyzjak. Od startych na proszek rogów nosorożców, poprzez jaszczurki, pióra, ekstrakty z ryb oraz nietoperzy czy bawole jądra, a na rybiej ikrze, małżach, ostrygach oraz szpinaku kończąc, miały zwiększyć libido i przyjemność płynącą z uprawiania miłości cielesnej. Rozwój w nauce i medycynie
cialis bez recepty
sprawił, że niektóre z tradycji tej sfery (np. mieszanie wywaru w kierunku przeciwnym do kierunku ruchu wskazówek zegara) zginęły śmiercią naturalną, natomiast w dalszym ciągu dysponujemy dość rozmaitą gamą naturalnych dopalaczy możliwości seksualnych.
impotencja1
W jaki sposób to funkcjonuje?

Afrodyzjaki, zatem zioła, pożywienie oraz wszystkie inne produkty przypuszczalnie dodatnio wpływające na stopień pożądania, wzięły swoją nazwę od imienia starożytnej bogini piękna i miłości fizycznej – Afrodyty. Zwykle mają działać przez ożywianie komórek układu nerwowego albo modyfikując poziom hormonów płciowych we krwi. Okazuje się tania kamagra
jednak, że 30% skuteczności oddziaływania afrodyzjaków to nie ich realny wpływ a… efekt placebo wytwarzany przez nasz mózg.

5668-5813-ico-wu.jpg

Męska niemoc

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, iż twoja aktywność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, problem tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i to nie jest przyczyna do wstydu. Po drugie „wypadek przy pracy” nie oznacza jeszcze impotencji, chociaż przestrzegam, żebyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – można to naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! tani cialis

Zanotowałeś pierwsze objawy choroby – co musisz uczynić?

Przełam lęk i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, potraktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Oprócz tego często sprawdzaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, żeby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz rodzinny oszacuje fazę choroby oraz pokieruje do właściwego fachowca – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Problemy z erekcją są całkowicie odwracalne!
Tradycyjne leczenie odbywa się przeważnie przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć wyleczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Spożywaj zdrowe posiłki

Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami i warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżyć libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twarda reguła na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i nadwagi. Z owoców bardzo pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny warto zjadać czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Warto spytać też dietetyka o stosowną dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest surowym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe i ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wdrożenie do swego jadłospisu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu zmotywują twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to dowiedzione), iż lampka czerwonego wina przed seksem polepsza aktywność seksualną. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który podziała w drugą stronę. Przyprawiając jedzenie, używaj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi i goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Zerwij z paleniem

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa niekorzystnie na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym seksie pali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, że znacząco obniżają twoją sprawność seksualną i powodują inne, równie poważne problemy, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, iż będzie cię „czuć” z daleka. Wierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej męczący zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień i kłopotliwych sytuacji między wami, także w sypialni. Rzecz jasna jako palacz z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest na stałe związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak znaczące jest, abyś oprócz diety aktywnie uprawiał sport. Czynnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, przynajmniej 30 min – bieganie albo zajęcia na siłowni i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj wiele zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeżeli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Aby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa problemy (nawet w sytuacji, gdy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio wpływa na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra zel

6361-2268-ico-wu.jpg

9 trików na powiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma przetestowanymi sposobami na to, aby bardziej Ci się chciało oraz żeby twoja i towarzyszki satysfakcja z seksu była dużo większa.

Oto kilka prostych porad, aby w twoim łóżku zrobiło się naprawdę namiętnie!
1. Dotykaj ją
Jeżeli będziesz każdego dnia dotykał partnerkę, twój organizm zacznie wytwarzać hormony, które wzmocnią waszą więź. Amerykańskie badania potwierdziły, iż dotyk stymuluje wytwarzanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która zbliża pary ze sobą. Rezultat jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
2. Wyjdź na słońce

Nawet jedna godzina spędzona w pełnym słońcu może podnieść poziom testosteronu (najważniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o sześćdziesiąt dziewięć procent – tak twierdzą naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego. W dodatku światło słoneczne obniża poziom melatoniny, hormonu, który pogarsza płodność i popęd seksualny. Światło z solarium też tak działa.
3. Aranżuj romantyczne seanse filmowe

Według naukowców z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może skutkować tym, że mężczyzna stanie się bardziej romantyczny oraz czuły. Ustalili oni, iż filmy miłosne podwyższają poziom progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wzrost libido – aż o dziesięć %. Największym twoim problemem będzie odszukanie takiego filmu, w czasie którego uda ci się nie usnąć.
4. Ziewaj ziewaj
Ziewanie oraz erekcje są nadzorowane przez przez tą samą substancje chemiczną: tlenek azotu. Ziewając, przygotowujesz ścieżki neurochemiczne, dzięki którym podołasz zadaniom łóżkowym, kiedy pojawi się tego typu potrzeba. Oprócz tego ziewanie sprawia, iż czujesz się zrelaksowany, a do twojego członka przypływa więcej krwi.

5. Spożywaj sok z granatu
Każdego dnia pij szklankę soku z granatu. Badania zrealizowane na Uniwersytecie Kalifornijskim dowiodły, potencja
że owoc ten pomaga zwiększyć przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Prócz tego powoduje, że całujesz bardziej namiętnie.
6. Wąchaj wanilię

Woń wanilii skutecznie powiększa napływ krwi do penisa – tak mówią naukowcy z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia nasila wydzielanie fal alfa w mózgu, które relaksują i pomagają pozbyć się zahamowań. Struktura chemiczna wanilii jest podobna do dopaminy – substancji wyzwalanej w mózgu, która wywołuje podniecenie seksualne. Rozumie się samo przez się, że nabywanie lodów waniliowych jest dużo mniej krępujące niż zaopatrywanie się w leki na potencję.
7. Jedz lekko
Jeśli mężczyzna konsumuje zbyt mało cynku, jego ciało produkuje mniej testosteronu. Skutkiem tego należałoby włączyć do jadłospisu dużo potraw mięsnych, orzechów, nabiału i pełnoziarnistego pieczywa. Nie zapomnij również o witaminie C, która zwiększa poziom oksytocyny w organizmie oraz wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Zerwij z nałogiem palenia

Nikotyna znajdująca się w papierosach może spowodować zwężenie naczyń krwionośnych, utrudniając napływ krwi do penisa. Pewne badanie udowodniło, iż już 2 papierosy mogą sprawić, że erekcje będą bardziej miękkie. Pamiętajmy także o innych negatywnych atrybutach palenia, np. nieświeży oddech, szare zęby oraz zmarszczki.
wiecej na naszej stronie kamagra tanio